Hvem er vi?

Bullerup Danseskole og Holdcenter ejes af Matilde Øbro Lindegren.

​

Vi er et lille hyggeligt sted med hjemlig atmosfære og personlig betjening. Vores hovedformål er, at give alle en god oplevelse og havde det sjovt mens man danser eller træber. Vi lægger stor vægt på, at alle får personlig betjening og vi har tid til, at svare på alle spørgsmål. Vi underviser i små hold og prioriterer personlig vejledning højt.

Vi tilbyder dans eller holdtræning for alle aldre. Og mangler du noget, så sig endelig til, så kikker vi da på at oprette et hold.
I huset har vi tilknyttet fysioterapeuter og kranio-sakaral terapout, som tilbyder behandling på land eller i vand. Du kan få tilskud, hvis du er medlem af sygeforsikringen "danmark" til fysioterapeutisk behandling

Bullerup danseskole og holdcenter er er en skole hvor alle er velkommen uanset alder, køn og niveau. Hos os handler det om at have det sjovt til dans, og samtidig skabe et fællesskab og nogle gode sociale relationer.

Hos os står samarbejde og inklusion i højsædet. Eleverne opfordres til at hjælpe hinanden og samarbejde, således alle har det godt og sjovt ved at gå til dans hos os.

Vores undervisere er erfarende og dygtige, men også personlige og tager sig tid til at se det enkelte barn, og hjælpe og guide på den måde som netop dette barn har brug for.

Vi udbyder forskellige typer af hold, for alle aldre og mangler du et specifikt hold, så vil vi gerne se om vi kan oprette det for jer.

20210721-DSCF9223.jpg

Praktisk info om huset:

Efter træning kan du slappe af i vores sofahjørne med en kop gratis kaffe eller te. I vores kiosk sælger vi lidt snacks og drikkelse.
Man er altid velkommen til at sidde hygge før og efter tæning.

Høj Spire.png

Mød vores underviser team